Вхід на сайт 

Увійти Зареєструватися

Вхід до облікового запису

Username
Пароль *
Запам'ятати мене

Створити обліковий запис

Поля помічені зірочкою (*) є обовязковими для заповнення.
Name
Username
Пароль *
Підтвердження паролю *
Електронна адреса *
Підтвердження електронної адреси *

Теґи 

Цитата дня 

Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Ліна Костенко

Останні коментарі 

  • malindaqf11 25.04.2019 20:57
    Hot galleries, thousands new daily. http://nakedpornphotos.instasexyblog.com/?renee hentai porn comic ...

    Детальніше...

     
  • Rogeliofexia 25.04.2019 20:25
    EARN BITCOINS FOR FEE! CLOUD MINING!! http://miningtower.biz EARN BITCOINS FOR FEE! CLOUD ...

    Детальніше...

     
  • Douglasboups 25.04.2019 20:08
    pharmeasy canada online pharmacies canadianpharmac yies.com prescriptions from canada without ...

    Детальніше...

Пошук по сайту 

Святковий календар 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Зараз на сайті 

На сайті один гість та відсутні користувачі

Матеріали сайту

Вивчення дієслова

 


Працюючи над розділом “Дієслово”, використовую різноманітні вправи для активізації розумових здібностей учнів. Проводячи урок на тему “Правопис не з дієсловами», я веду мову про друзів школяра, про всіх тих, хто оточує його і бажає добра. Форми роботи різні, але суть одна: друзі тебе просять не кривдити їх і не з дієсловами пишемо завжди окремо.

Детальніше: Вивчення дієслова

Вивчення прикметника

 


При вивченні прикметника всю лексичну роботу спрямовую на розуміння смислових відтінків, переносних значень, емоційних забарвлень, образотворчої ролі цієї частини мови, активізую словник учнів, вводячи такі слова у мовну практику. Для цього спочатку звертаю увагу на прикметники в тексті, з‘ясовую їх зміст. Потім вчимося самостійно знаходити образні слова, пояснювати, чому саме так, а не інакше автор вживає їх, будувати з ними речення. Щоб учні могли свідомо охарактеризувати певний предмет, явище, вчу їх підмічати істотне у навколишньому житті, спостерігати і мислити.

Детальніше: Вивчення прикметника

Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах

загальноосвітніх навчальних закладів.

Інструктивно-методичний лист (із змінами і доповненнями) 


Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.08.2008р. №755 “Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи” оцінювання навчальних досягнень молодших школярів має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач.

Детальніше: Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах

Використання ІКТ в початкових класах

  


З досвіду роботи
вчителів початкових класів

КЗ «Верхньодніпровська СШ №1 з поглибленим вивченням іноземних мов»
з теми: «Використання ІКТ в початкових класах»

 

Детальніше: Використання ІКТ в початкових класах

Етимологічні хвилинки на уроках української мови

 

 


У програмі з української мови визначено слова, вимову і написання яких необхідно запам’ятати. Враховуючи вікові особливості дитячої психіки і те, що довільне запам’ятовування спершу єдина, а потім провідна форма пам‘яті у дітей, прагну працювати зі словом на уроці так, щоб воно “само” запам’яталося якомога швидше. Слова виписую на окремі картки й починаю поступово нагромаджувати інформацію: походження слова, жарти, вірші, загадки, скоромовки, пов’язані з ним.

Детальніше: Етимологічні хвилинки на уроках української мови