Вхід на сайт 

Увійти Зареєструватися

Вхід до облікового запису

Username
Пароль *
Запам'ятати мене

Створити обліковий запис

Поля помічені зірочкою (*) є обовязковими для заповнення.
Name
Username
Пароль *
Підтвердження паролю *
Електронна адреса *
Підтвердження електронної адреси *

Теґи 

Цитата дня 

Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Ліна Костенко

Останні коментарі 

  • JerryWourb 18.12.2018 20:46
    http://pozdravhappy.ru Обмен подарками вконтакте Выберите подарок, который Вы хотите отправить Вашим ...

    Детальніше...

     
  • Guestsoiff 18.12.2018 20:43
    beloc cleaner nägel geländer verzinkt whatsapp gelöschte nachrichten diclofenac diethylamin folsäure ...

    Детальніше...

     
  • GuestSmubs 18.12.2018 20:42
    site de rencontre telephone rencontre nsd une rencontre avec sophie marceau en streaming annonce ...

    Детальніше...

Пошук по сайту 

Святковий календар 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Зараз на сайті 

На сайті 43 гостей та відсутні користувачі

Календарне планування. Українська мова, 3 клас ІІ семестр

 


За підручником М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко

«Рідна мова», 3 клас, Київ «Освіта», 2003

ІІ семестр

3 години на тиждень

 

Детальніше: Календарне планування. Українська мова, 3 клас ІІ семестр

Загадки на уроках української мови


На уроках рідної мови використовую загадки для розвитку в дітей кмітливості, уміння зіставляти, в звичайному бачити прекрасне, привабливе, гарне і таємниче. Загадка найбільше зацікавлює дітей, коли вона стає відправним моментом для бесіди про тварину, подію, явище, для того, щоб учні здогадалися, яку нову тему вивчатимуть, щоб закріпити слова із словника, для логічних вправ і класифікації предметів. Отже, в будь-якому випадку загадка на уроці допомагає справі виховання, навчання, розвитку мовлення і мислення дітей.

Детальніше: Загадки на уроках української мови

Вивчення прикметника

 


При вивченні прикметника всю лексичну роботу спрямовую на розуміння смислових відтінків, переносних значень, емоційних забарвлень, образотворчої ролі цієї частини мови, активізую словник учнів, вводячи такі слова у мовну практику. Для цього спочатку звертаю увагу на прикметники в тексті, з‘ясовую їх зміст. Потім вчимося самостійно знаходити образні слова, пояснювати, чому саме так, а не інакше автор вживає їх, будувати з ними речення. Щоб учні могли свідомо охарактеризувати певний предмет, явище, вчу їх підмічати істотне у навколишньому житті, спостерігати і мислити.

Детальніше: Вивчення прикметника

Вивчення іменника

 


Зміст навчального матеріалу має приваблювати дітей чимось незвіданим, сприяти розвивальним дидактичним цілям. На уроках української мови часто звертаюсь до природи, цієї мудрої живої книги. Взяти, наприклад, тему “Іменник”. Пропоную при вивченні граматичних властивостей цієї частини мови не просто давати приклади яких-небудь іменників, а добирати ті, про які запитується. Це спонукає дітей до активної діяльності, до пошуку. Таким чином полегшується свідоме засвоєння матеріалу.

Детальніше: Вивчення іменника