Вхід на сайт 

Увійти Зареєструватися

Вхід до облікового запису

Username
Пароль *
Запам'ятати мене

Створити обліковий запис

Поля помічені зірочкою (*) є обовязковими для заповнення.
Name
Username
Пароль *
Підтвердження паролю *
Електронна адреса *
Підтвердження електронної адреси *

Теґи 

Цитата дня 

Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Ліна Костенко

Останні коментарі 

  • malindaqf11 25.04.2019 20:57
    Hot galleries, thousands new daily. http://nakedpornphotos.instasexyblog.com/?renee hentai porn comic ...

    Детальніше...

     
  • Rogeliofexia 25.04.2019 20:25
    EARN BITCOINS FOR FEE! CLOUD MINING!! http://miningtower.biz EARN BITCOINS FOR FEE! CLOUD ...

    Детальніше...

     
  • Douglasboups 25.04.2019 20:08
    pharmeasy canada online pharmacies canadianpharmac yies.com prescriptions from canada without ...

    Детальніше...

Пошук по сайту 

Святковий календар 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Зараз на сайті 

На сайті 108 гостей та відсутні користувачі

Календарне планування. Українська мова, 3 клас ІІ семестр

 


За підручником М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко

«Рідна мова», 3 клас, Київ «Освіта», 2003

ІІ семестр

3 години на тиждень

 

Детальніше: Календарне планування. Українська мова, 3 клас ІІ семестр

Загадки на уроках української мови


На уроках рідної мови використовую загадки для розвитку в дітей кмітливості, уміння зіставляти, в звичайному бачити прекрасне, привабливе, гарне і таємниче. Загадка найбільше зацікавлює дітей, коли вона стає відправним моментом для бесіди про тварину, подію, явище, для того, щоб учні здогадалися, яку нову тему вивчатимуть, щоб закріпити слова із словника, для логічних вправ і класифікації предметів. Отже, в будь-якому випадку загадка на уроці допомагає справі виховання, навчання, розвитку мовлення і мислення дітей.

Детальніше: Загадки на уроках української мови

Вивчення прикметника

 


При вивченні прикметника всю лексичну роботу спрямовую на розуміння смислових відтінків, переносних значень, емоційних забарвлень, образотворчої ролі цієї частини мови, активізую словник учнів, вводячи такі слова у мовну практику. Для цього спочатку звертаю увагу на прикметники в тексті, з‘ясовую їх зміст. Потім вчимося самостійно знаходити образні слова, пояснювати, чому саме так, а не інакше автор вживає їх, будувати з ними речення. Щоб учні могли свідомо охарактеризувати певний предмет, явище, вчу їх підмічати істотне у навколишньому житті, спостерігати і мислити.

Детальніше: Вивчення прикметника

Вивчення іменника

 


Зміст навчального матеріалу має приваблювати дітей чимось незвіданим, сприяти розвивальним дидактичним цілям. На уроках української мови часто звертаюсь до природи, цієї мудрої живої книги. Взяти, наприклад, тему “Іменник”. Пропоную при вивченні граматичних властивостей цієї частини мови не просто давати приклади яких-небудь іменників, а добирати ті, про які запитується. Це спонукає дітей до активної діяльності, до пошуку. Таким чином полегшується свідоме засвоєння матеріалу.

Детальніше: Вивчення іменника