№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Сторінки підручника
|
Дата
|
МОВА Й МОВЛЕННЯ
|
1.
|
Українська мова – державна мова України.
Український алфавіт.
Впр.1-7
|
С. 4-7
|
|
2.
|
Мови інших народів. Близькоспоріднені мови. Наша рідна мова. Впр.8-13
|
С. 7-9
|
|
3.
|
Усне мовлення, його основні особливості.
Впр.14-20
|
С. 9-12
|
|
4.
|
Особливості писемного мовлення. Впр. 21-24
|
С. 12-15
|
|
5.
|
Культура мовлення.
Основні правила культури спілкування. Слова ввічливості. Впр. 25-38 (словн.сл., с.60)
|
С.15-20
|
|
6.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Усне та писемне мовлення. Звертання.
|
Зош.,с.3-4
|
|
7.
|
Тематичне оцінювання з теми «Мова і мовлення».
Тестування. Повторення та закріплення вивченого.
Контрольна робота. Діалог. (без дати)
|
|
|
ТЕКСТ
|
8.
|
Аналіз контрольної роботи. Розвиток уявлень про текст. Тема і мета тексту. Визначення теми і мети (головної думки) висловлювань. Заголовок. Добір до текстів заголовків.
Впр. 39-48
|
С. 21-25
|
Тем.бал
|
9.
|
Знаходження та інтонаційне виділення в реченнях тексту слів, найважливіших для вираження думки. Впр. 49-56
|
С. 25-28
|
|
10.
|
Абзац тексту. Спостереження за зв’язками між абзацами. План тексту. Впр. 56-61
|
С. 28-30
|
|
11.
|
Зв’язок між реченнями в тексті. Спостереження за різними способами зв’язку. Частини тексту.
Впр. 62-69
|
С.30-34
|
|
12.
|
Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів.
Впр. 70-73
|
С. 35-37
|
|
13.
|
Складання текстів-інструкцій.
Впр. 74-76
|
С. 37-38
|
|
14.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Ти і твій співрозмовник. Складання оповідання за малюнком, планом.
|
Зош.,с.4-7
|
|
15.
|
Особливості текстів-листів. Складання листів, колективних та індивідуальних.
Впр. 77-80
|
С.38-39
|
|
16.
|
Складання письмових запрошень і привітань.
Впр. 81-86
|
С.40-42
|
|
17.
|
Тематичне оцінювання з теми «Текст». Знання з мови й мовлення, мовні уміння й навички. Тести.
Повторення вивченого.
Контрольна робота. Аудіювання (без дати)
|
|
|
РЕЧЕННЯ
|
18.
|
Аналіз контрольної роботи.
Закріплення й узагальнення знань про основні ознаки речення.
Впр. 87-90
|
С.43-45
|
Тем.бал
|
19.
|
Речення за метою висловлювання. Окличні речення. Спостереження за інтонацією та розділовими знаками. Впр. 91-96
|
С. 45-47
|
|
20.
|
Вироблення вміння інтонувати речення, різні за метою висловлювання, неокличні та окличні речення. Звертання й розділові знаки у спонукальних реченнях.
Впр. 97-105
|
С. 47-50
|
|
21.
|
Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні.
Впр. 106-110
|
С.50-53
|
|
22.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Текст. Текст-розповідь. Складання оповідання за малюнком.
|
Зош.,с.8-9
|
|
23.
|
Закріплення поняття про головні і другорядні члени речення. Зв’язок між членами речення.
Впр. 111-122
|
С.53-56
|
|
24.
|
Тематичне оцінювання з теми «Речення». Диктант. Зв’язок між членами реченнями.
Контрольна робота. Диктант 1 (під датою)
|
|
|
Слово. Значення слова
|
25.
|
Аналіз контрольної роботи. Слова з прямим і переносним значенням.
Впр. 123-127
|
С.57-58
|
Тем.бал
|
26.
|
Слова, що мають кілька значень.
Впр. 128-132
|
С. 58-61
|
|
27.
|
Слова, які звучать і пишуться однаково.
Впр. 133 -136
|
С.61-62
|
|
28.
|
Слова, близькі за значенням (синоніми). Робота над синонімами.
Впр. 137-140
|
С. 62-63
|
|
29.
|
Практичне ознайомлення з фразеологізмами, пояснення їх шляхом добору синонімів.
Впр. 141-145
|
С. 64-65
|
|
30.
|
Урок зв’язного мовлення. Про що говорить заголовок.
|
Зош.,с.10-11
|
|
31.
|
Слова, протилежні за значенням (антоніми).
Впр. 146-151
|
С.65-67
|
|
32.
|
Тематичне оцінювання з теми « Речення», «Значення слова». Знання з мови й мовлення, мовні уміння й навички. Повторення вивченого.
Контрольна робота. Мовна тема 1(під датою)
|
|
|
Будова слова
|
33.
|
Аналіз контрольної роботи. Закінчення слова. Роль закінчень для зв’язку між словами в реченні.
Впр. 152-157
|
С. 68-70
|
Тем. бал
|
34.
|
Основа слова.
Впр. 158-162
|
С.70-72
|
|
35.
|
Загальне уявлення про частини основи.
Впр. 163-167
|
С. 72-73
|
|
36.
|
Спільнокореневі слова. Корінь слова.
Впр. 168-172
|
С.74-75
|
|
37.
|
Вправи на розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та форм того самого слова.
Впр. 173-177
|
С.76-77
|
|
38.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Засоби зв’язку речень у тексті. Складання розповіді.
|
Зош.,с.12-13
|
|
39.
|
Розрізнення слів з омонімічними коренями.
Впр. 178-182
|
С.77-79
|
|
40.
|
Чергування голосних звуків [о, е, і] в коренях слів.
Впр. 183-187
|
С.79-80
|
|
41.
|
Чергування приголосних звуків [г, к, х] – [з, ц, с]- [ж, ч, ш] у коренях слів.
Впр. 188-195(словн.сл., с.24)
|
С. 81-83
|
|
42.
|
Спостереження за вимовою слів з ненаголошеними [с], [и]. правило написання слів з цими звуками.
Впр. 196-200
|
С. 84-85
|
|
43.
|
Вправляння у перевірці правильності написання слів з ненаголошеними голосними [е], [и] шляхом словозміни та добору спільнокореневих.
Впр. 201-209 (словн.сл., с.41)
|
С. 86-89
|
|
44.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема і мета в текстах. Текст-розповідь.
|
Зош.,с.14-15
|
|
45.
|
Перевірка мовленнєвих умінь і навичок.
Контрольна робота. Диктант 2 (під датою)
|
|
|
46.
|
Аналіз контрольної роботи. Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота із словником.
Впр. 210-216(словн.сл.)
|
С.89-91
|
|
47.
|
Аналіз контрольної роботи. Спостереження за вимовою парних дзвінких і глухих приголосних. Засвоєння правила вимовляння дзвінких приголосних у кінці слів і складів з наступним глухим звуком. Впр. 217-225
|
С. 91-95
|
|
48.
|
Вправи на закріплення вимови і правопису слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.
Впр. 226-235(словн.сл., с.29)
|
С. 95-98
|
|
49.
|
Явища заміни в коренях слів дзвінких звуків глухими і навпаки. Зоровий диктант за текстом вправи «Лісова казка».
Впр. 236-245 Списування
|
С. 98-99
|
|
50.
|
Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів.
Впр. 240-245
|
С. 99-101
|
|
51.
|
Префікси і прийменники. Зіставлення за значенням та способом написання однозвучних префіксів і прийменників.
Впр. 246-254
|
С. 101-104
|
|
52.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Текст – опис «Калина під моїм вікном».
|
Зош.,с.16-17
|
|
53.
|
Правопис префіксів роз-, без-
Впр. 255-260
|
С. 104-106
|
|
54.
|
Тематичне оцінювання. Самостійна робота. Вимова і правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Вимова і правопис слів з префіксами з-, с-.
Впр. 261-265.
|
С.106-108
|
|
55.
|
Аналіз самостійної роботи. Закріплення правила про вимову і правопис слів з префіксами з-, с-.
Впр. 266-269
|
С.108-109
|
|
56.
|
Правило вживання апострофа після префіксів.
Впр. 270-273.
|
С.109-110
|
|
57.
|
Закріплення правила про вживання апострофа після префіксів.
Впр. 274-277
|
С.110-111
|
|
58.
|
Суфікс. Ознайомлення з суфіксом як значущою частиною слова.
Впр. 278-289
|
С.112-115
|
|
59.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору про мороз за поданим початком і планом.
|
Зош.,с.18-19
|
|
60.
|
Тематичне оцінювання. Знання з мови й мовлення, мовні уміння й навички.
Контрольна робота. Мовна тема 2(під датою)
|
|
|
61.
|
Аналіз контрольної роботи . Правопис слів із суфіксом –ар. Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. Порядок усного розбору слів за будовою.
Впр. 290-298
|
С. 115-119
|
Тем.бал
|
62.
|
Підсумковий урок за І семестр.
Впр. 299-305
|
С. 119-123
|
|
Коментарі
Here is my web-site; car title loans: http://soundtag.info/location/car-title-loan-san-diego-ca
Стрічка RSS коментарів цього запису