Вхід на сайт 

Увійти Зареєструватися

Вхід до облікового запису

Username
Пароль *
Запам'ятати мене

Створити обліковий запис

Поля помічені зірочкою (*) є обовязковими для заповнення.
Name
Username
Пароль *
Підтвердження паролю *
Електронна адреса *
Підтвердження електронної адреси *

Цитата дня 

Пошук істини важливіший, ніж володіння істиною.

Останні коментарі 

  • Ірина 35 28.10.2013 13:10
    Зараз є набагато цікавіші і якісніші журнали, ніж розрекламовані Пізнайко та Мамине сонечко. Наприклад ...

    Детальніше...

     
  • Іванська Світлана Сергіївна 21.10.2013 19:30
    Шановні вчителі та учні! Маю надію, що дана інформація стане в нагоді з наближенням осінніх канікул.

    Детальніше...

     
  • Іванська Світлана Сергіївна 21.10.2013 19:29
    Шановні вчителі та учні! Маю надію, що дана інформація стане в нагоді з наближенням осінніх канікул.

    Детальніше...

Пошук по сайту 

Святковий календар 

Зараз на сайті 

На сайті 12 гостей та відсутні користувачі

Календарне планування. Образотворче мистецтво 3 клас І семестр



 


Альбом «Учуся малювати»

Л.В.Климова, І.В.Ланіна, в-во Ранок,2011

І семестр

15 годин – 1 година на тиждень

 

 

уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата

проведення

Майстерня живопису (7 год)

1. 

Колір як головний засіб виразності живопису; інструменти та мате­ріали живописця; ознайомлення з технікою роботи аквареллю. Майстерня живописця.

С.1 (Як я відпочивав улітку)Фарби

 

2.

Гармонія споріднених кольорів у творах живопису; створення пей­зажної композиції з використанням спорідненої кольорової теми; лінія горизонту; розташування предметів у просторі. Споріднені кольори.

С.2-3 «Серед поля мак розцвів» Фарби 

 

3.

Поняття «протилежні (контрастні) кольори». Свідомий вибір колір­ного вирішення на підставі контрастних або споріднених кольорів; створення великого зображення на всій площини аркуша паперу. Кольорові контрасти.

С.4-5 «Соняшник у золотому брилі» Фарби 

 

4.

Ознайомлення з особливостями роботи аквареллю (техніка вли­вання кольору в колір); заповнення площини аркуша паперу; фор­ма і колір осіннього листя.

С.6-7 «Устає туман з води» Фарби 

 

5.

Малювання фігури людини; поняття про композиційний центр; ди­намічний стан об'єктів; передача характеру кольором.

С. 8-9 «На арені цирку» Олівці, фломастери. 

 

6.

Формування навичок роботи з натури; малювання квітів у поворо­ті (збоку, 3/4); досягнення композиційної рівноваги; навички робо­ти мазком в акварелі.

С.10-11 «Листопад, листопад, золотиста віхола» Фарби 

 

7.

Розрізнення споріднених та контрастних кольорів, формування вмін­ня користуватись колірним колом; створення контрастно! компози­ції; виражальні можливості силуетної форми. Узагальнюючий урок.

С.12-13 «Вітер-бродяга» Фарби 

 

У майстернях графіків, скульпторів та майстрів ДПМ (8 год)

8.

Матеріали та інструменти художника-графіка; актуалізація знань про контур, силует, контраст; будова дерев певної породи. Життя дерев.

С.16-17 «Зелені друзі» Олівці прості 

 

9.

Передавання руху в природі графічними засобами; удосконалення навичок роботи в техніці гратографії; виражальні можливості лінії.

С.14-15 «У майстерні художника-графіка» Гратографія. Олівці. 

 

10.

Розвиток творчої уяви; удосконалення навичок роботи в техніці мо­нотипії; основні виражальні засоби графіки (пляма, лінія, штрих, крапка); використання їх у створенні образу тварин.

С.1 8-20 "Зберемо звіряток разом". Фарби. Ножиці. 

 

11.

Матеріали, інструменти та обладнання скульптора; види скульпту­ри (кругла, рельєф); елементарна будова тварин; передача рухів у процесі ліплення круглої скульптури; цілісність форми.

С.21 "Хто в лісі живе ?". Пластилін 

 

12.

Види рельєфу; створення рельєфної композиції; оздоблення фор­ми декором.

С.23 «Золота рибка» Пластилін. 

 

13.

Передавання будови фігури людини; зображення характерних поз і рухів у круглій скульптурі; відповідність частин цілому.

С.22 «Зимові розваги дітей». Пластилін 

 

14.

Знаряддя праці ткаль та вишивальниць; фризова орнаментальна композиція; ритмічне чергування елементів в орнаменті; створен­ня ескізу орнаменту вишитого або тканого рушника. Чудові візерунки.

С.33-34 «Сніжинки на склі» Фарби, папір, лінійка. 

 

15.

Залежність образу від характеру, частин, деталей та декору; ак­туалізація знань про елементарну трансформацію паперу; вистав­ка творів. Узагальнюючий урок. Тематична композиція.

Підготовка до Новорічного свята. Фарби

 

 




Додати коментар


Захисний код
Оновити